Чорт візьми, вони знову це зробили! Взяли те, що їм не належить, і зіпсували - як два пальці об асфальт. Невже власної фантазії не вистачає? Придумав щось своє - зіпсував. Придумав - зіпсував. Так ні ж ...
Тема Нічного народу, піднята в літературі Бремом Стокером (саме піднята, придумано все було задовго до нього) стала надто популярною. І від того, на жаль, непридатною для вживання в їжу справжніми цінителями. Можна забути про класику - книгах і фільмах. Хоча після "Інтерв'ю з вампіром" і того божевільного трешу, який нам видали в першому "Блейд" і "Іншому світі" дивитися на інше не хочеться. Але ж є ще чисто ігрові проекти. Та ж, спочатку "настільна" серія Vampires: The Masquerade . Або чисто комп'ютерний Legacy of Kain . Мало прикладів? Скористайтеся пошуком.
Але хтось завжди йде своїм шляхом, і цей шлях іноді заводить в болото. З якого, між іншим, вибиратися і вибиратися, і робити це доведеться вже не новоявленому Сусаніну, а нам з вами.
Мене насторожило назву. Що ще таке за " Світ вампірів "? Добре хоч на російський перевели не дослівно. Але ставка, так би мовити, зроблена - світ означає мир. Будьте ласкаві виконувати.
На виконання сил вже явно не вистачило. Мабуть, все пішло на гучну назву. Ніякого світу нам не запропонують, і не сподівайтеся. І навіть тлумачного міста не буде. Так, одна назва, кіношний "місто-для-страшилок" з картонними декораціями. Перша асоціація, до речі - Max Payne , власною персоною. Дуже вже схожий "огляд від потилиці", та й графіка приблизно на тому ж рівні. Все одно непогано? Тільки ось у Пейна в запасі був bullet time, розумні (хоч і місцями скріптованние) вороги і геніальні комікси. Плюс атмосфера. А тут все навпаки: безглузда, не зрозуміло навіщо приліплена бойова система, відсутній AI, замінений на всякий випадок завищеними характеристиками ворогів, кошмарного якості ролики. Програш по всім пунктам. Йдемо далі.
Історія - в разі знання гравцем першоджерел і класики в цілому - верх ідіотизму. Розробники навіть не спробували зрозуміти, в якому саме світі вони творять. Але ж їх, населених вампірами, вже чимало. У тому числі і дуже цікавих. Тут же ми маємо абстрактний сіті, в якому живуть абстрактні вампіри і смокчуть, вибачте, абстрактну кров. Виключно нульової групи, напевно. У місто приїжджає абстрактний - чорт, ось адже слово прив'язалася - мисливець за нечистю, нежиттю та іншої Небилів. На обличчя жахливий, добрий всередині. Останнє - доведений вампірами факт, вони перевіряли. І не раз. Тому як складність гри, нічим, треба сказати, не обґрунтована, сприяє.
Але перед нами не екшен. Перед нами - адвенчура з елементами RPG, не інакше. І тому у нас є Інвентар. І Лялька Персонажа. І Купа Речей. І навіть Розумні Діалоги з Тупими Співрозмовниками. Гидота яка, чесне слово. Надто вже все реалізовано ... з перекосами. Напевно, я просто звик до хорошого. До онлайновим проектам, де дбають про кожного гравця. До недавнього Overlord , який без будь-якого інвентарю в мільйон разів краще. Говоріть, це все проекти великих студій з великими грошима? Ок, ще один приклад. Fallout 2 . Скільки йому років? А він за всіма параметрами перевершує нині обозреваемое творіння. Включаючи графіку, тому як в Fallout вона двомірна і стара, але в стилі. І не заважає жити. А тут - заважає. А лисий потилицю главгероя взагалі нагадує про якийсь благородній кілера. І це теж погано.
Мінус сюжет, мінус геймплей, мінус зовнішність. Плюс баги. Плюс типово вампірське бажання залишитися на комп'ютері жертви назавжди - у мене це творіння відмовилося нормальним чином деінсталювати. По-моєму, все ясно.
***
Ніякого бажання платити гроші за подібне у мене не виникло. Бажаю, щоб не виникло і у вас. У світі є багато хороших речей, за які можна віддати куди меншу суму. Наприклад, морозиво. А для поціновувачів - пакет донорської крові.
Плюси: вісім років тому ціни б їй не було.
Мінуси: а тепер - є.
|